Blog nou Sunday, October 25th, 2009

De astazi, blogul magazinului de cadouri usb are o noua infatisare – este mai complex, mai usor de citit, mai business, mai… parte din USBmania.ro.

Vechiul blog:Blog Vechi Cadouri USB

Cautarea in magazinele online Saturday, October 24th, 2009

Sau tinand cont de filmuletul de la gala, cautarea pe USBmania.ro.

In ceea ce priveste cautarea in magazin:

Atunci cand cineva cauta un anumit cuvant, acel cuvant este cautat in: titlu, descriere, si cod. Cautarea in descriere ofera o mai mare posibilitate de gasire a unui anumit produs sau ofera variante.

Cautare baterii

Printr-o cautare avansata (link aflat langa casuta de cautare), rezultatele sunt filtrate mult mai bine si pot aduce in prim plan intocmai produsul dorit.

cautare avansata

cautare avansata baterii

Rezultatele la cuvantul “baterii” sunt numeroase deoarece produsele, electronice fiind, unele dintre ele functioneaza nu numai conectate la USB, ci si pe baterii, cuvant existent in descrierea produselor respective . Prin urmare, baterii este unul dintre cele mai raspandite cuvinte in magazin si, oarecum, irelevant.

In plus, am descoperit ca nu suntem singurul magazin care are produse ce functioneaza cu baterii 😉 :

http://www.fungift.ro/magazin-online-cadouri/cauta-cadouri/baterii/page-1

Sa luam de exemplu “hub usb”. Folosind cautarea rapida, utilizatorul gaseste toate acele produse care ofera un pic mai mult decat un simplu obiect cu gaurele: o plita usb, un odorizant, o jucarie sau un cooler cu porturi usb, produse care pot fi mult mai utile decat un simplu hub usb cu pret ridicat. Utilizatorului i se ofera posibilitatea de a alege CEVA MAI MULT uneori la acelasi pret cu un hub usb.

hub usb cautare rapida

Folosind cautarea avansata, clientul poate alege sa i se gaseasca acele doua cuvinte numai in titlu, iar rezultatele vor fi filtrate si vor aparea numai produsele strict huburi usb.

cautare hub usb avansata

hub usb rezultate cautare avansata

Insa uneori cu lipsuri deoarece nu tot timpul titlul denumeste clar hubul usb, ci poate avea o denumire diferita care doar sa sugereze caracteristicile produsului, bineinteles insotita de poza produsului (ex: twisterul nu apare) – si atunci este necesara descrierea.

Intr-adevar, cautarea nu este perfecta, mai exista si scapari, insa nu atat de mari precum la cuvantul baterii.

Si ca sa nu uit, problema numarul 2 din filmulet – STOCUL – In ceea ce priveste stocul USBmania:
Se apropie iarna, majoritatea furnizorilor ne amana de luni de zile din cauza comenzilor uriase aferente perioadei, insa la inceputul lui noiembrie aproape toate produsele care lipsesc vor reveni in stoc, cu exceptia celor care nu se mai produc – gen Masinuta Teleghidata si pe care le-am pastrat in speranta ca vom gasi un furnizor alternativ. Cam asta este 🙂

Filmulete Gpec 2009 Friday, October 23rd, 2009

Am filmat un picut din festivitatea de premiere. Cu telefonul ce-i drept… deci calitatea nu este stralucita.

Securitatea datelor Thursday, October 22nd, 2009

SC Blue Neon SRL, operator USBmania.ro, este inregistrata incepand cu data de 04/08/2009 in registrul Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, notificare de inregistrare numarul 11975. Ultimele modificari ale notificarii au fost facute luna aceasta.

Prin urmare, datele clientilor USBmania sunt in siguranta. Nu ca pana acum nu ar fi fost… 😉

Gpec 2009 Thursday, October 22nd, 2009

Ne-am bucurat ca am participat si anul acesta si, mai ales, ne-am bucurat sa ne dam seama ca desi nu suntem primii, suntem undeva acolo in top 10. 😉

Marii castigatori ai editiei 2009

Online Merchant of the Year: Vexio.ro

Bank of the Year in e-Commerce: BRD-GSG

Best Start-Up in e-Commerce: LiveMag.ro si Strollers.ro

User’s Choice (NEW!):
Best Start-Up in e-Commerce: LiveMag.ro
Online Merchant of the Year: LibHumanitas.ro

USBmania.ro s-a clasat pe locul 2 la categoria “cadouri”, dupa FlorilaBucuresti.ro si pe locul 6 la categoria “magazine cu traditie”… deci exista loc de imbunatatiri. Restul rezultatelor le gasiti aici.

La Gala atmosfera a fost placuta si destinsa, am intalnit prieteni vechi, am mai cunoscut ceva lume si… ne-am gasit si loc in sala, pana la urma…

gpec2009

Din fericire, am reusit sa ajungem inainte de decernarea premiilor si am putut urmari un pic din prezentarea Fan Courier (reprezentantul Fan Courier era putin cam pierdut in spatiu), raspunsurile interesante ale d-lui Liviu Taloi la cateva intrebari, precum si filmuletul cu problemele magazinelor online care m-a facut sa rad copios. Aparem si noi pe acolo la un moment dat. 😀

(more…)

Plati prin Paypal la USBmania Monday, October 19th, 2009

Desi avem de ceva vreme integrat in site procesatorul de plati PayPal, clientii faceau cu greu pasul de a-si achita comenzile folosind cardul. Mare parte din cei care incercau macar, finalizau prin a renunta la comanda deoarece nu reuseau sa o duca pana la capat, in principal din lipsa de experienta cu platile pe internet sau teama in ceea ce privea corectitudinea procesatorului.

Plati prin Paypal Usbmania

Am ajuns la concluzia ca PayPal este dificil de utilizat si ne-am indreptat atentia catre serviciile GECAD ePayment, insa din lipsa de timp implementarea nu a mai fost realizata.

In ultimele zile comenzile prin PayPal au crescut simtitor si fara niciun fel de probleme din partea clientilor ceea ce doveste ca:

  • incep sa cunoasca si sa se adapteze din ce in ce mai bine cumparaturilor online
  • incep sa inteleaga modul de functionare al procesatoarelor de plati si sa capete incredere in ele

Pentru moment, PayPal ramane singurul procesator de plati online pe USBmania.ro:

  • romanii incep sa se adapteze sistemului si problemele clientilor in plata comenzilor se reduc simtitor
  • nu am avut parte pana acum de niciun fel de erori din partea sistemului
  • este printre cele mai accesibile procesatoare online in ceea ce priveste taxele existente la tranzactie
  • este unul dintre cele mai utilizate procesatoare de plati din intreaga lume pentru siguranta si rapiditatea tranzactiilor
Pregatiri pentru Gpec Friday, September 18th, 2009

In urma recentei atestari Gpec, magazinasul de cadouri usb se pregateste de competitie.

Incercam sa imbunatatim site-ul in functie de aprecierile din raportul Gpec primit de la organizatori anul trecut.

Vom umbla un pic la:

* design – trebuie sa recunoastem ca arata putin cam demodat; am acordat mai multa importanta produselor pe care le oferim si raportului cu clientii in defavoarea aspectului vizual;

* explicitarea conditiilor de transport, returnare, garantie si service – in asa fel incat sa nu mai existe intrebari in randul clientilor

* shopping cart – care in momentul de fata este mult prea complicat si vom incerca sa il simplificam

* blog – pe care in curand il vom integra in site

Nu mi-a parut rau ca am am participat anul trecut si sunt sigura ca nu imi va parea rau nici anul acesta. Gala Premiilor eCommerce este un prilej de a descoperi defectele unui magazin si de a imbunatati suportul online si calitatea serviciilor, de a oferi in mediu cat mai propice pentru cumparaturile pe internet.

Marketing online Tuesday, September 15th, 2009

Daca am tot fost cand ocupata cu facultatea, cand plecata din tara, nu prea am avut timp de stat pe internet, cu atat mai putin de citit bloguri. De magazin, in majoritatea timpului, s-au ocupat colegii mei, Florin si Andi carora le multumesc tare, tare mult.

Astazi, pentru prima oara dupa mult timp, ceva m-a tinut cu adevarat ocupata in domeniul online. Primul blog pe care l-am citit si am si luat notite. 😉

Stiu ca pare amuzanta treaba cu notitele, dar sa zicem ca m-a “luminat”  in ceea ce priveste multe aspecte ale comertului online. Nu neaparat noi, poate doar ignorate… 😀   Un exemplu ar fi “Prezentarea unui produs pe online cat mai real”. La toate produsele de pe USBmania ar trebui sa existe poze de genul celei pentru FISH mouse:

Cadouri - Mouse FISH

Nu stiu in cat timp se va realiza, insa intr-adevar prezentarea poate influenta destul de mult un client din punct de vedere vizual. Asa cum se intampla chiar si la propriile mele cumparaturi.

Cum deseori imi cumpar haine online, chiar comentam zilele trecute cu o prietena un magazin online de haine, romanesc,  magazin care isi expune produsele fara sa fie asezate pe un manechin, pe o fiinta, in cazul meu, pe o femeie. Hainele respective nu sunt raportate in niciun fel la persoanele carora le sunt destinate. De asta prefer magazine mai maricele precum quelle.ro si din afara victoriassecret.com unde pot sa vad cum arata hainele respective pe o persoana. Vad hainele cum arata PURTATE. Cu toate ca poate nu arata la fel si pe mine, e insa un aspect ce mi se pare in mare parte determinant atunci cand iti alegi imbracamintea pe internet. Si nu numai imbracamintea.

Revenind la gadgeturile usb, de maine trecem la munca, sa mai schimbam cate ceva pe ici, pe colo. Am o lista lunga de modificari. Cu ocazia asta ne pregatim un picut si pentru Gpec. 😛

Webinarii WebSell Tuesday, September 15th, 2009

Cum mereu este cate ceva de invatat de la cei mai experimentati am hotarat sa ne inscriem la unul dintre webinariile lui LiviuGoogle analytics ni s-a parut un subiect inca nu pe deplin inteles si aplicat in ceea ce priveste USBmania, deci potrivit.

12 noiembrie 2009, ora 18:00 – 20:00, WebSell-6, web analytics 2, cost 12 euro (plata in avans), capacitate max 20 participanti, se adreseaza: nivel mediu in web analytics, nivel mediu marketing, tematica: advanced segments, custom reports, custom profiles, motion charts, alterarea codului default de google analytics pentru a obtine diverse rapoarte.

Daca mai doreste cineva sa se inscrie o poate face aici:

webinar


Cumparatorii online Friday, September 11th, 2009

Imaginea pe care online-ul o da unui magazin:

Cumpărătorii online au mai multă încredere în recenziile de produs realizate de internauţi decât în recomandările prietenilor, arată un nou studiu realizat de compania de online marketing Ripple6 şi citat de publicaţia Brandweek.”   Restul articolului…

Mi se confirma ceea ce observasem deja. Foarte multa lume care cumpara de pe USBmania ajunge la noi din recomandarile prietenilor, insa la fel de multe vanzari sunt generate de aparitii si recenzii pe  websiteuri ca flu.ro sau chip.ro sau diverse bloguri.

Si foarte multi dintre cei car vor sa achizitioneze cadouri usb inainte de a cumpara nu uita sa treaca pe la pagina “opinii clienti“.




Sustinem


Ne Place